Ποιο είναι τελικά το κόστος προώθησης ιστοσελίδων

Τον τελευταίο καιρό λαμβάνω αρκετά email αλλά και τηλεφωνήματα στα οποία καλούμαι να δώσω μία εκτίμηση για το  κόστος  προώθησης μιας ιστοσελίδας.
Τις περισσότερες φορές ο υποβάλλων το ερώτημα δεν θέλει να αποκαλύψει την ιστοσελίδα του και παρέχει μόνο τις λέξεις κλειδιά που θέλει να πετύχει την βελτιστοποίηση. Είμαι σε σκέψη:
Να του απαντήσω ή να τον αγνοήσω;
Πρέπει να καταλάβουμε ότι η προώθηση μιας ιστοσελίδας για την οποία θέλουμε να πετύχουμε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα δεν έχει ένα ενιαίο κόστος.
Θα σας εξηγήσω αμέσως γιατί το λέω αυτό.
1. Εξαρτάται από τον ανταγωνισμό
Αν για παράδειγμα δραστηριοποιείστε στον χώρο του τουρισμού και ειδικότερα έχετε κάποιο ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα διαμερίσματα να ξέρετε ότι η άνοδος της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα της Google δεν είναι μία "φτηνή"  επένδυση.

2. Εξαρτάται από την μέχρι σήμερα προσπάθεια προώθησης.
Σας φαίνεται περίεργο; Αν συνεργαστήκατε με κάποιους που σας υποσχέθηκαν την άνοδο της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις σε λίγες ημέρες τότε θα έχετε δει την ιστοσελίδα σας να έχει ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΊ από το ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης. Έτσι να είστε σίγουροι, ότι αυτό  θα πάρει αρκετούς μήνες (σε αυτόν που θα ασχοληθεί σοβαρά με το SEO της επιχείρησής σας) να το διορθώσει και να το επαναφέρει.

3. Εξαρτάται από τις λέξεις κλειδιά που στοχεύετε
Επειδή σήμερα το On page SEO είναι πολύ σημαντικό, για κάθε φράση ή λέξη κλειδί πρέπει να  έχετε μία οργανωμένη στρατηγική content marketing. Πρέπει, με άλλα λόγια, να επενδυθεί χρόνος (σαφώς και χρήμα) προκειμένου να γίνει συγγραφή των κατάλληλων άρθρων που θα περιέχουν τις επιθυμητές λέξεις κλειδιά.

 Σε κάθε περίπτωση το κόστος προώθησης μιας ιστοσελίδας πρέπει να το βλέπετε σαν μία εξαιρετική επένδυση και όχι σαν ένα πρόσθετο οικονομικό βάρος. Αν για παράδειγμα έχετε ξοδέψει για το SEO της ιστοσελίδας σας ένα α ποσό σκεφτείτε ότι με 2 δουλειές που θα κλείσετε μέσω internet θα έχετε αποσβέσει το κόστος και θα σας έχει μείνει μία ιστοσελίδα που θα σας φέρνει διαρκώς νέους διαδικτυακούς πελάτες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια